środa, 23 maja 2012

pasta z pszenicy





  • 1/2 szklanki pszenicy
  • 1/2 słoiczka koncentratu pomidorowego
  • 2 ząbki czosnku
  • sól i pieprz
  • dużo majeranku

Pszenicę namoczyć na noc, a rano ugotować w tej samej osolonej wodzie do miękkości. Wydaje mi się, że gotowała trochę mniej niż godzinę. Zmiksować z pozostałymi składnikami.
Przepis odświeżyłam po wielu latach, a pochodzi z kultowej książki "Naturalna Kuchnia Wegetariańska", która była moją inspiracją za młodu. Dziś, niestety, znalazłam tylko pierwszą część, a przepis pochodzi chyba z części drugiej. Nazywał się "Pasta 'jak kiełbasa'". Pamiętam, jak testowałam ją na mięsożercach, stwierdzili zgodnie: "Jest świetna. Ale kiełbasy to ty chyba dawno nie jadłaś.":)


Brak komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...